Norveçli uçak üreticisi Equator’un, yüksek performanslı amfibik uçağı P2 Xcursion taksi testlerine başladı.

Yer testlerini gerçekleştirmek üzere geçtiğimiz hafta Eggemoen, Honefoss Havaalanına getirilen uçak  üç taksi ve bir de hızlanma testine tabi tutuldu.

Hibrit-elektrikli uçağın en önemli özelliklerinden biri kuyruk dümeninin (rudder) ayak pedalı yerine bir stick vasıtasıyla elden kumanda ediliyor olması. Uçağın yakın zamanda ilk uçuşunu gerçekleştirmesi planlanıyor. (Haberola-Necdet Gürsoy)

Taxi Testing

The third taxi test, and first real run was done last week. Here's a short recap, with some beautiful sunlight to match. We look forward to the next weeks and following tests.Join our Equity Crowdfunding Scheme: equatoraircraft.seedrs.comMusic: www.bensound.com

Equator Aircraft Norway paylaştı: 19 Şubat 2018 Pazartesi

P2 Xcursion Teknik Özellikleri:

Tescil İşareti: LN-EPX

Koltuk Sayısı: 2

Maksimum Kalkış Ağırlığı: 750 kg

Faydalı Yük: 240 kg

Maksimum Seyir Sürati: 130 KTS

Ekonomik Seyir Sürati: 118 KTS

Perdövites Hızı:  48 KTS / 52 KTS (Flapsız)

Menzil: 845NM / 1565 km

İniş Takımları: İçeri çekilebilir

Malzeme: Karbon/Kevlar kompozisyonu

Motor: ENGIRO M97 Electric (97 kW, su soğutmalı, 32 kg)

Jeneratör: ENGIRO G60 (60 kW, su soğutmalı, 15 kg)

 

CEVAP VER